söndag, januari 28, 2007

Gloria, oh Gloria!

Det är otroligt roligt att komma hem efter en ytterst trevlig festnatt, och läsa ett mejl där det förkunnas att vår bloggbekant Virtanen har utsett Gloria till veckans babe! Min Gloria! Eller ja, inte min, men alltså min kära vän, och partner in crime, Gloria! Det är ytterst välförtjänt, då hon bara inte har ett vackert yttre, utan även ett fantastiskt inre. Cool som hon är så bryr hon sig inte så mycket om det här, utan det blir något som jag kommer att småreta henne för, ett tag framöver.

Annars är det väldigt mysigt att helt främmande människor kommer fram och creddar för sajten och boken när man är ute och festar. Mitt i natten. Det är stor kärlek.



Vet inte riktigt vad tjejen på bilden heter, men hon och hennes tjejgäng blev övertalade att gå på Teatron, istället för deras sedvanliga besök på White Room, som ligger vägg i vägg, och även om de trodde att alla skulle ha svarta naglar och rosa peruk så tror jag att de blev positivt överraskade av den sköna stämningen. Cred till Hanna @ Stureplan.se för foto.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Såg just en artikel om tjuvlyssnat-boken på expressens hemsida..dom verkar dock lite förvirrade vad det gäller era namn och åldrar..

/Elsa

2007-01-29 11:48  
Blogger Damon Rasti said...

Tack för tipset! De har latat sig och tagit en gammal bildtext =)

2007-01-29 13:12  
Anonymous Anonym said...

Jo alltså det här med artiklar som jag skrivit kommentarer om i tidigare inlägg...fick det här svaret idag från en på aftonbladet angående en artikel som jag försökte hitta källan till:
"Hej Elsa,

Jag vet faktiskt inte var man kan hitta den vetenskapliga artikeln. Jag tog all fakta från brittiska Daily Mail.

mvh,
Anna"

Hallo, va gör dom på jobbet liksom? Latat sig är det minsta man kan säga..

/Elsa

2007-01-29 13:43  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se