torsdag, april 19, 2007

Bloggtips igen!

Måste ju tipsa om min nyfunna vän Nima Daryamadjs nya blogg. Ni i Stockholm känner igen honom från krönikörsidorna i Stockholm City. Han har sedan ett tag tillbaka samma jobb, fast på Aftonbladet. Han har samma ursprung som jag (Pers säger de som inte vill säga Iran och bli förknippade med islamister) och det är oerhört befriande med en krönikör som inte är "blattekrönikör". Jag ska på måndag återkomma till ämnet. Lite Gringobattle ska det bli här.

Nima skriver med humor som slagvapen, och jag har till och från blivit förundrad över hur lika vi tänker, och när vi har fikat en gång, så blev det än mer tydligt, då vi pratade mer privat. Håll utkik på hans blogg, det här kommer att bli bra!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Sen är han ju vegan oxå, så han kanske kan lära dig ett och annat :P

2007-04-19 21:00  
Blogger Erik of KFTEB said...

Nima är en av de bästa krönikörerna. Han och Boris Benulic gör min dag.

2007-04-23 00:52  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se