tisdag, april 03, 2007

En ny 95-kampanj

Jag har ju egentligen en paus från bloggen nu, men ska skriva en kort grej.
Jag hatar ju egentligen hemliga kampanjer som trycker en i ansiktet, men jag har fått en anonym diskret nedräkningsklocka som jag har blivit ombedd att lägga upp på "min blogg". Först la jag upp den här, men då blev de arga och påpekade att de menade Tjuvlyssnat. Så nu ligger den där i högerspalten. Det är en vecka kvar till någonting, och dessa personer ville inte ge med sig, när jag försökte förklara att jag hatar hemliga kampanjer.

Nu ser jag dessutom att den har börjat dyka upp på andra bloggar, men jag känner mig inte som en sell-out eftersom de här tjejerna (!) som har tvingat på mig detta inte verkar vara att leka med. Samtidigt som jag blev lite rädd, har jag alltid varit fascinerad av starka kvinnor. Om någon vet vad det här är för påhitt så mejla eller skriv en kommentar.

Tillbaka till min "semester"...

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vadå för nedräkningsklocka? Vad är det?

2007-04-04 17:01  
Anonymous Anonym said...

Störig reklam, man hinner ju inte se datumet förrän klockan börjar och den står ju bara på 4 timmar osv.

Glad Påsk!

2007-04-05 13:48  
Blogger henover said...

Research: http://mode.republicum.se/2007/tankar/using-my-brains/

2007-04-08 11:59  
Anonymous Anonym said...

Hade det inte varit rätt schysst om det stod på annonsplatsen på tjuvlyssnat vad nedräkningen handlade om? Annars känns det ju rätt meningslöst. Eller är det bara min dator som inte vill se era annonser?

2007-04-10 21:29  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se