tisdag, april 10, 2007

Välkomna till Fatale.se

Tjuvlyssnat får i samarbete med fyra av Sveriges vassaste modebloggerskor en systersajt. Med mode som den röda tråden ska tjejerna göra en mer seriös grej och ta upp alla möjliga ämnen som berör unga tjejer. Uppdelat i två lag, som ger olika syn på saker och ting, där den ena duon är mer creddig och den andra mer Stureplanig (förlåt för klichén tjejer). Namnet Fatale är taget från Femme fatale och ska symbolisera starka kvinnor. Den förlegade synen på att mode bara är för ytliga och "korkade" människor är historia.

Dessa fyra tjejer gör vad de vill, hur de vill och jag älskar dem för det. De bestämmer allt, så det ska bli väldigt kul att se vad de gör med sajten. Sidan är väldigt beta, och vi kommer att lägga till massvis med nya funktioner och design den närmsta tiden.

Ni får ursäkta mitt skojande med klockan, det var mitt Aprilskämt till er ;)

5 Comments:

Blogger Emanuel Karlsten said...

Häftigt! Men på vilket sätt är det en "systersajt"?

2007-04-10 17:15  
Anonymous Anonym said...

Damon, som svar på din kommentar på Beta Alfa... Jag var ironisk om du inte förstod det.

Tänk att en kort mening kan få så förvrängd innebörd.

Nån sur gammal gubbe har jag inte tänkt att bli ;)

Läs gärna min kommentar (som i och försig kan låta lite sur också, men det är inte grundtanken) på Beta alfa: http://betaalfa.polymono.net/2007/04/10/fatalese-mode-och-livsstil/#comment-9376

2007-04-10 19:55  
Blogger Damon Rasti said...

Emanuel: De länkar till varandra, har samma annonsbolag och Tjuvlyssningar kommer att publiceras där då och då.
Anton: Det är som att du skulle skriva att "alla svartskallar är tjuvar" och sen utgå från att alla förstår ironin. Man får formulera sig smidigare, men ok jag brusade upp rejält, för att jag inte klarar av bullshit om tjejer. Peace!

2007-04-10 20:14  
Anonymous Anonym said...

Man får inte luras så där! Fy!
Nice site och initiativ dock! Ska bli kul att följa utvecklingen.

2007-04-11 08:03  
Anonymous Anonym said...

Och nu till något helt annat: Tycker fortfarande att du skulle behållt flugan på! (om gårdagen)

2007-04-12 11:37  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se