söndag, april 01, 2007

Små små beslut

Jag har precis beslutat mig för att sluta dricka alkohol, för en tid framöver. Inte så att det är absolut förbud, men kroppen känns ju helt förstörd när man går ut både fredag och lördag, och nu ska jag dessutom iväg på en fotografering. Tack och lov är det inte jag som ska fotograferas, för så här såg jag ut i natt:


Är det Hannas kamera eller ser jag verkligen ut som ett lik? Jag har dessutom tagit beslutet att sluta använda mina olika glasögon när jag är ute. Det är alltid folk som vill "prova", vilket kan vara kul men inte tre gånger per kväll.

Edit: Bägge löften brutna inom 10 timmar, det är det som kallas för disciplin mina vänner...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

*klapp* klapp* Duktig du är...

2007-04-01 17:35  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se