Hus i helvete!
Bloggens makt äro oändlig. Det tog en förmiddag innan operativa chefen för företaget hörde av sig och ska ge tillbaka alla mina pengar och dessutom ge mig lampan gratis. Tydligen har "succén varit för stor" och de hinner inte med. Så nu vet ni vad som ska göras nästa gång ett företag jävlas. Är det fler som har drabbats av detta så hälsa från Damon så ska ni se att ärendet påskyndas. Konumentverket är sååå 2005.
4 Comments:
Härligt att det ordnade sig. Sitter just nu och ringer ett företag och hamnar i telefonköer som inte är nådiga.
Jag ringde kundtjänst INNAN köp för att få höra vilken färg datorn är, för jo, det är viktigt för mig. Redan där och då, när kundtjänst fick mig att känna mig som en puckad liten flicka som frågar dumma frågor så skulle jag ha vetat att jag inte ska beställa. Allt annat var ju beskrivet i specifikationen förutom just färgen, klart man undrar. Beställde den iaf, och den var i den färg som jag klart och tydligt sa att jag INTE vill ha. Så här sitter jag med en dator jag inte vill ha och pratar med samma dåliga kundtjänst igen. Kul. eller så inte.
Ok, det där var mäktigt! Hur många bloggbesökare har du?
Nadia: Häng ut företaget, får vi höra..
Emanuel: Inte många, några hundra per dag. Däremot verkar jag ha rätt besökare, haha!
He he, bergis har de sökmotor på sitt företagsnamn, och fick upp en pling om en nypublicerad träff på nätet. Och blev skitnervösa. Bra, det kan de ha. Hoppas de börjar behandla sina andra kunder också med samma respekt.
Skicka en kommentar
<< Home