fredag, augusti 10, 2007

Handfatskissaren

Kommer ni ihåg killen som ringde mig och krävde att jag skulle göra vissa saker på Tjuvlyssnat. Han hörde av sig när jag var på Sicilien igen per SMS och undrade varför jag inte hämtat ut det rekommenderade brev som han skickat till mig. Jag blev väldigt upprör och skrev att jag var på semester, men han fortsatte med SMS.en under min semester, och när jag kom hem kände jag mig tvungen att hämta ut brevet, trots att jag misstänkte allt ifrån Antrax till en brevbomb.

Att personen ifråga har en skrämmande röst och diverse skumma sidor på nätet gjorde inte saken lättare. Nedan följer en film på när jag tar emot brevet.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nu blev jag ju nyfiken..vad var det som det var så viktigt att du fick höra att han skickade det som rekommenderat brev, och varför aliaset "Handfatskissaren"??

2007-08-10 18:31  
Blogger Damon Rasti said...

Elsa: Det är komplicerat. Jag vill inte riva upp fler sår. Men det har med en viss tjuvlyssning att göra. Börja leta ;)

2007-08-13 14:06  
Anonymous Anonym said...

Fan...lilla Nicke Nyfiken blir ju tvungen att leka privatdetektiv..för att inte förgås av nyfikenhet :D

2007-08-13 18:16  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se