onsdag, augusti 15, 2007

Små metanotiser

* Johan från förra inlägget addade mig bara några timmar efter publiceringen. Det tyder på stor självdistans, men nu är jag lite nojig hur jag ska hantera situationen nästa gång vi ses. -Tja! -Tja! -Så...läst min blogg på sistone?

* Jag har blivit bättre på att uppdatera här, även om det här inlägget är lite väl tidigt (jag går sällan upp innan tio) för mig, och ska försöka öka än mer.

* Jag har lite identitetsproblem. Vissa säger att jag har börjat skriva med humor, och att de saknar debattinläggen. Själv är jag rätt trött på att vara arg, då det tar massa energi. Så lättsamheten fortsätter ett tag till, även om jag aldrig helt kommer sluta vara arg.

* Är det fortfarande semester därute? För ibland undrar jag varför så få kommenterar. Det är ju det som är tanken med en blogg, hörrni!!

4 Comments:

Blogger Emanuel Karlsten said...

Ok, här kommer en pittycomment. Bara så du vet att jag läser.

2007-08-15 12:49  
Blogger Damon Rasti said...

Emanuel: Tack det värmde..

2007-08-15 13:09  
Anonymous Anonym said...

Jag gillar att du blandar dina upprörda debattinlägg med humor - man behöver båda delarna.

2007-08-15 18:57  
Anonymous Anonym said...

Kör på i den här riktningen med din blogg, den är underhållande! Och humor är en bra metod att få ut samhällskritik, det blir ju mer lättsmält då. Det är sant att det går mer energi till att vara arg, och krysta fram inlägg när man inte är på det humöret blir inte lika läsvärt. Om du en dag känner dig seriöst sur utan att vilja skämta så träffar det också bättre än att då försöka göra det roligt med knorr. Som sagt, bara var dig själv och kör hårt!

Tack för att du uppmuntrar till kommentarer, då känns det inte som om man stör! : P

2007-08-16 03:16  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se