onsdag, december 05, 2007

Kid sister - Pro nails

När jag frågade om er tidigare, skrev någon att jag skriver för lite om musik. Det får bli skärpning på det. När jag kollar igenom min låtlista på mobilen ser jag att den låt som klarat sig längst är Kid sisters låt Pro Nails som jag upptäckte på den snippet-skiva Kanye West "släppte" i våras. Nu finns även en video ute. Kid sister, från Chicago är tjejen som har varit hypad i nästan ett år, och snart blir känd för en bredare publik.
Inget får mig igång som nyskapande hip-hop, lyssna gärna även på Control, på Kid sisters My space.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

jäkligt skön låt,laddade ner den från The Soul lounge igår..

2007-12-05 21:51  
Blogger Damon Rasti said...

Kalil: Ah, jag som brukar besöka den sajten, fast de uppdaterar för sällan!

2007-12-05 23:15  
Anonymous Anonym said...

Åhh, men den låten suger ju =(

Sa Who

2007-12-06 20:57  
Anonymous Anonym said...

wey! Söt video (: första hiphop-låten jag fattat tycke för sådär direkt.

2007-12-07 16:52  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se