fredag, mars 07, 2008

Add that shit!

För ett tag sen fick jag en förfrågan av en bloggläsare om det var okej att adda mig på Facebook. Jag vet att jag skrev ett drygt inlägg sist om att jag endast ville ha riktiga kompisar på Facebook, men det var mest för att jag störde mig på att folk som hälsat på varandra en gång addar varandra som vänner.

Men nu är definitionen och betydelsen av en digital vän mer betydelsefull än vad t.ex. en gammal gymnasiekompis är. Jag addar i princip inga gamla skolkompisar, särskilt inte idioterna som mobbade mig och nu ska vara mina friends. Fuck off!

Däremot vill jag gärna vara kompis med alla söta läsare som ändå hänger med genom mina funderingar och tankar. Det vore mig en ära! Ni finner mig här http://www.facebook.com/profile.php?id=885345353

Om ni vill får ni gärna en skriva en liten rad om er själva när ni addar (välj add a personal message), så jag får veta lite om er också. Men det är frivilligt så klart!

Häromdagen försökte en tjej som enbart hade kända människor på sin lista adda mig, och jag misstänker att hon fått för sig att jag var en kändis.

Snacka om D-listan då i såna fall...

Update: Det blev tio nya vänner totalt, det är kärlek vänner! Nu har ni även fått se min flickvän...Schhh!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Varför skulle man vilja lägga till dig när man inte känner dig. Suck.

2008-03-09 00:31  
Blogger Damon Rasti said...

Många som läser här känner mig fett mycket bätte än nån snubbe jag jobbade med för 10 år sen...
Häng med i det som kallas the internets!

2008-03-09 00:34  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se