tisdag, februari 26, 2008

10 things every adult should know!

Det här har roat mig i helgen. En tjej som, på ett ganska hårt språk, listar 10 saker som alla vuxna - särskilt amerikaner -borde vara medvetna om. Tyvärr sitter jag på universitetets bibliotek vars gammalmodiga spamfilter blockerar bloggen som heter F*cking C*nts.

Men gå in och läs den här posten. Det är självklara grejer för många, men tål verkligen att upprepas. Särskilt punkt 8 och "Your race, gender and nationality are fucking accidents of birth" stämmer bra överens med min livsfilosofi. Någon som har förslag på lite bra svenska punkter?

Inlägget finns även på Digg för er som inte kommer in på hennes blogg!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag har bara en sak att säga...

Tack Damon Rasti för att du finns och ger oss de här länkarna, no offence, men hennes blogg är nog fan den bästa jag har läst!

2008-02-28 21:33  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se