tisdag, mars 04, 2008

Good morning Mr Damon

Jag måste få berätta om en rolig grej. Jag har fått ett nytt spännande jobb, och sitter på kontoret i skrivande stund, och försöker sätta mig in i företaget.

Nu är frågan vad jag gör:

1. Politisk sekreterare på FI
2. Utvecklare på Microsoft
3. Produktionsassistent på öppna kanalen
4. Städar snabbmatskedjor för 30 kr/timmen på nätterna.
5. Något annat, som det lär tjatas om inom en snar framtid.

Vinnaren får ett förfalskat Schengen-pass så att ni ka röra er fritt inom EU (Eller just det, vi blev ju blåsta på den biten).

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Gör du allt för att komma undan juridikstudierna eller? ;)

2008-03-04 19:48  
Anonymous Anonym said...

Kan det va politisk sekretare på en snabbmatskedja?

2008-03-04 22:17  
Anonymous Anonym said...

Hmm... jag tror på ettan, hehe.

2008-03-04 22:42  
Blogger Damon Rasti said...

Elsa: Mamma, är det du? ;)
Ludde: Ja, jag är McDonalds nya veganspråkrör!
Ellen: Jag kanske kan bli för nya blattepartiet? Rösta svart!

2008-03-04 22:46  
Anonymous Anonym said...

Jag har glömt *host* berätta för dig att din mamma betalar mig för att hålla koll på din blogg..för stor aktivitet lika med samtal till fru Rasti :P

2008-03-05 22:27  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se