torsdag, juni 05, 2008

Slå världsrekord i memory?

Det här är en rolig grej som jag kom på som en del i marknadsföringen för en produkt. Vi hade en applikation som använde sig av rutor, och jag såg framför mig ett enormt hav av rutor, som egentligen var ett memoryspel med nervända bilder.

Därför ska företaget nu försöka att slå världsrekord i största memoryt någonsin. Guinness rekordbok är kontaktade och spelet går in i första fasen genom att folk laddar upp sina bilder.

Kolla in http://www.worldslargestmemorygame.com och ladda upp en bild, sen ser ni till att vara med i sommar när tävlingen drar igång och vinner mobiler, kameror, jorden runt-resor m.m. Men 10.000 par kommer ta en stund att lösa. Jag har tippat på tre veckor.

Ps. Jag kan vara vänlig nog att ställa upp och följa med, om ni inte har någon kompis som gillar att resa.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Inget sista avslut från dig på bloggens sista dag? Kommer iaf att sakna ditt skrivande. Ha det fint!

2008-06-06 23:05  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se