söndag, mars 25, 2007

Den där tävlingen för modebloggar

Jag har glömt att nämna att det finns en tävling för alla dessa modebloggare hos Aftonbladet. Även om mycket är skräp bland modebloggarna så finns det en hel del duktiga, starka tjejer som jag verkligen beundrar, och några är dessutom mina vänner. På den rådande tio-topplistan ligger just nu Annika, Hanna och Sophie. På den totala listan finns även Sofia och Lina.
Rösta på någon av mina vänner, eller någon du finner mest tilltalande här.
Jag utgår från att det är Engla som vinner tävlingen dock, eftersom det är Aftonbladet som håller i tävlingen, och hon är folkligast av alla. Vem min favorit är låter jag förbli en hemlighet...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag gillar egentligen inte popularitetstävlingar, eftersom de enbart handlar om kvantitet. Den som gör mest reklam för Aftonbladet vinner, vilket ju är hela poängen med tävlingen. Men när jag såg vilka som klättrat upp på topp-10 så blev jag lite mer hoppfull! Nu följer jag den med spänning, och hoppas att folkligheten får se sig omsprungen av någon annan den här gången... :)

2007-03-26 01:22  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se