tisdag, mars 13, 2007

Förändringar på Tjuvlyssnat

Jag måste väl nämna lite snabbt om vad som händer bakom kulisserna på Sveriges bästa blogg. Allas vår darling Gloria har slutat, för att satsa på studier och skrivande. Respect! Hennes ersättare har blivit en grymt duktig tjej, vid namn Jennie, som studerar digital kommunikation, och som kanske är född för att jobba med det här, då hon tycker om att leka med ord, och har såna klockrena rubriker, att hon ger mig dåligt självförtroende (jag anser mig oftast vara bäst på allt jag gör).

Fr.o.m. idag ingår en journalist vid namn Petter i vårt fina crew. Han har frilansat för fina magasin som Bon och Rodeo, och har även skrivit för The Observer. En populärkulturjournalist som kan ge lite skön edge på sidan. Det var på tiden.

Jag tänker aldrig låta Tjuvlyssnat bli blott en humorsida med dåliga skämt som tilltalar en bred publik. Den breda publiken kan dra till TV4. Det ska vara mer Conan än Leno så att säga. Letterman har blivit för gammal.

Sen är det fantastiskt kul att få en journalist att bli bloggare istället för det som är trenden idag, när alla duktiga bloggare sugs upp.

Ikväll blir det event med Dagens Media, och jag ska dela ut lite böcker och mingla. Vilken fantastisk tisdag!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh, Letterman är fortfarande bäst. Det anser jag även om de jäklarna på Kanal 6 har sålt bort honom till någon sunkig kanal som jag inte får in på min monololgt digitala tv.

2007-03-14 04:42  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se