söndag, februari 04, 2007

Bloggtips

Jag måste tipsa om lite bloggar som jag gillar, men som inte syns på knuff, blogglistor och andra offentliga sidor. Den första är Navid Modiri, som precis har börjat på P3 populär, vi lärde känna honom när Tjuvlyssnat var nytt, och han jobbade på P3 Frank. Hans bloggande är vardagskonst, och hans tips är oumbärliga. Sen har han en del helsköna låtar, eller vad sägs om "Min ofödde bror"! Missa inte!

Den andra är Elin Alvemark, som många kanske känner igen som klubbarrangör. Men där finns det så mycket mer. Så klart. Queerteori, feminism, politik och mer. Det är jäkligt befriande att läsa ett skrivande som skiter i exakt vad alla tycker. Snart även aktuell med en feministisk bok. Get it!

Sist, så hittade jag en liten blatteblogg genom en logisk sökning. Kanske inte exakt vad jag menade, och det finns bara två inlägg, men det betyder att det kanske är på gång så småningom! Kom igen nu, tjejer och killar!

4 Comments:

Blogger Shohreh Hörnqvist said...

Damon, vad är din e-mailadress? tänkte skriva till dig men inte som kommentar. tack

2007-02-05 10:48  
Blogger Damon Rasti said...

Shohreh: Hej, den står på första sidan. damon (at) damon (punkt) se

2007-02-05 14:23  
Anonymous Anonym said...

Ska kika på bloggarna nu.

2007-02-05 18:22  
Anonymous Anonym said...

"Min ofödde bror" var ju fantastiskt

2007-02-06 18:29  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se