tisdag, april 01, 2008

Aprils fool!

Istället för att lura er, ska jag skriva om hur jag lurat cirka 100 personer på Facebook senaste dagarna. Jag startade helt enkelt ett event där jag bjöd in till utförsäljning på sprit och vin eftersom staten ska sälja ut Vin&sprit. Platsen var lagret bakom deras huvudkontor vid liljeholmen, och det skulle vara halva butikspriset. Inbjudan finns här.

Min orginaltanke var att sedan åka ut och filma alla sprittörstiga och göra någon sorts inslag av det, men till slut hade jag inte hjärta nog utan skickade följande meddelande till alla i natt:

My main man Freddi (Fredrik Reinfeldt för er som inte känner honom personligen) ringde mig precis och bad mig att hälsa er alla en sak:

APRIL APRIL, YOU STUPID LITTLE SILL!

Det är en citering. Så dumma borde vi alla känna oss över att Absolut Vodka inte längre är svenskt, tack för det borgerliga (Nej, jag är inte vänster/såsse).

Men tack för ett gott skratt, ha en fin vår nu och glöm inte att dansa när ni super!

Ja, jag var självklart tvungen att reta upp högerfalangen lite. Det var 600 inbjudna, genom lite hjälp från kompisar, och 1 av 6 känns som rätt bra jobbat! Nu inväntar jag arga mejl och förtäckta hot...

Edit: Nu var jag tvungen att ta bort hela eventet då fler och fler anmälde sig, och inte riktigt fattade att det var ett skämt! Antagligen kommer någon stackare att åka dit ikväll, hope not...

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Stygg stygg pojke!

2008-04-01 17:37  
Blogger Mitra said...

jag ska vara ärlig och säga att jag trodde det var du som var lurad när jag fick inbjudan, därför jag tackade nej! haha.

2008-04-01 17:44  
Anonymous Anonym said...

Haha jag tyckte det lät liiiite för bra för att vara sant så jag gick inte med :)

2008-04-01 21:28  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se